(Bron/foto: Zundert Alert–Maes Energy en Mobility)
Een keurig bericht van MAES Energy & Mobility.
“Beste,
Ten gevolge van een technische defect is er inderdaad vorige week een probleem ontstaan met de de Euro95 productkwaliteit in station 020 MAES Wuustwezel. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Na vaststelling hebben wij onmiddellijk de pompen geblokkeerd om verdere problemen te vermijden. Wij konden echter niet vermijden dat er al enkele klanten met “slecht” product weg waren. Tijdens het nakijken gisteren, is de pomp terug aangesprongen voor een korte periode waarbij terug enkele mensen hier konden tanken met hetzelfde probleem. Alles staat nu afgesloten tot we het volledige probleem kunnen oplossen. Wat we spoedig hopen te doen.
Momenteel verkopen wij Euro98 – dus betere kwaliteit – aan de prijs van Euro95 tot dat we het probleem opgelost hebben.
Indien iemand hier problemen van ondervond, gelieve ons te contacteren op info@maesmobility.be. Voeg zeker ook je tankbonnetje toe alsook de factuur van de gemaakte kosten. Wij geven dan meteen alles door aan onze verzekering.
Nogmaals onze excuses!
Team MAES”